16 Mayıs 2012 Çarşamba

Döner

Yine aynı Çinli arkadaşla
yine aynı yemekleri yemek
Bıkmadık hala

Kampüs arka kapısını mesken tutmuş misyoner amca
Normalde "İsa'ya inanmazsanız cehennemde cayır cayır yanacaksınız"
temalı mikrofonla yapılan çağrılara alışmıştım da
Gitarlısıyla ilk defa karşılaştım

Bubble tea yapmak için tapiokam olmayınca
Sri Lanka pdingi yaptığım tohumarı kaynattım
Sago seeds adı
Umarım işe yarar

Sütlü çayı da üzerine kattım
Olmadı ama
Önemli olan yarışmaktı

Dün KBS binasının önünde çekindiğimiz fotoğraf geldi Kakao'dan

Müzede bugün toplantı vardı
Benim dışımdaki herkes kreşlere kültür öğretmeni olarak gidiyor

Bir de bu bebişin babası müzede öğretmenlik yapıyor
Ben yemek ya da kıyafet dersi verirken o da Afrika dersi veriyor

Bu da bebişin kendisi


Eller çikolata gibi mübarek

Dağılma vakti

Azeri öğretmenin kreşlerde kullandığı materyaller

Bunlar da Türk öğretmeninkiler

Azeri ve Türk arkadaşla muhabbet ederken
hadi döner yemeye gidelim dedik
İspanyol biri de katıldı aramıza
Katalonya'danmış
İlk defa oralı biriyle tanıştım

Tavuklu döner

Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder