2 Mayıs 2012 Çarşamba

Gubidik Srilanka Pudingi

Bugünkü derste sunum yapanların konusu
Çin'deki çokkültürlülüktü
Tibet'ten ağırlıklı olarak bahsettiler
Ben de araya daldım Uygurları unutmasınlar diye
Sınıfta beni destekleyenler oldu
Mutlu oldum

Sonra geçen sefer sunum eşim olan,
bugün de Çin hakkında sunum yapan
Çin dili ve edebiyatı öğrencisi arkadaşım Minjung
beni şoğuk aş (cold noodle) yemeye getirdi buraya

İlerideki sıra cold noodle içinmiş
Havalar ısınınca kuyruk uzuyor burada dedi
Başka yere gittik biz de

Akşam tatlı canım çekince Sri Lankalı arkadaşımın yaptığı
pudingimsi şeyden yapmaya kalkıştım
Bu şeker olarak kullanılıyor
Elde edildiği bitkinin adını unuttum ama
değişik bir tadı var

Sonra bu beyaz şeylerden koyuyoruz
Onun da adı hakkında bir fikrim yok
Bakarak aldım ikisini de yabancı marketlerden

Sonra su katıyoruz

Karıştırarak pişiriyoruz
Beceremedim
Altını çok açmışım herhalde
Normalde beyaz pütürcük kalmaması gerekiyordu
Neyse tadı fena değildi yine de
Yedim işte

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder