22 Mayıs 2012 Salı

Mayfest 2. Gün KUDT Performansı


Bu sabahtan stantlar ya daçadırlar
Artık her neyse
 Yine kurulmaya başlamış

Beleş Lipton kuyruğu
Dün yoktu bu

Bu da anime kulübünün standı olsa gerek
Bu da yoktu
Her gün farklı stantlar kurulacak demek ki

Elbiseler satmacalar

Meyveli içecek satan öğrenciler
Mutfak robotu bile var

Bunlar yemek pişirip satmaya başlamamışlar

Dolanırken KUDT'deki benim dışımdaki tek batılı görünümlü
yabancıyla karşılaştım
Yabancı çok ama sadece ikimiz böyleyiz

Sonra da diğer KUDT üyelerini gördük
Rengarenk saçlar



Sprite reklamlarından geçerken


Dersin olduğu yerde beraber sunum yapacağım sınıf arkadaşlarımı
pratik yaparken bulmam
Bu dönem Rüzgar Gibi Geçti kitabını okuduğumuz deste geçenlerde sunum yapmıştık hem de iki defa. Bu sefer de canlandırma vardı. Çok garip bir ders. Aslında uluslararası ilişkilerle alakalı ama biz roman okuyupö dönemki durumu tartışıyoruz. Hadi bu kısım biraz az garipsenebilir ama üstüne bir de canlandırma yapmamız ilginç işte. Geçen dönem de aynı hocadan ders almıştım. Onda gayet iyi gitmiştik ama bu dönemki grup arkadaşlarım hocayı pek sevmediklerinden verdiği ödevleri de sevmiyorlar. O yüzden biraz işi dalgaya aldılar. Biraz da eğlenelim istediler tabi. Görevleri paylaştırmıştık, benim rolüm, Tara'ya dönerken at arabasında hasta olan Melanie'yi sakinleştirmeye çalışan Scarlett'ti ama diğerleri biraz daha cafcaflı kısımları seçmişler. Yukarıda da ayrılan Scarlett ve Rhett'in ayrılık sahnesini çalışıyorlardı. Bıyık bile çizmişler. Komedi olmuş hepten.
Kavgaya başlamışlar bile

Sınıfa girdim ayrı bir şok
Normalde bu kısımda karakterlerin hiçbiri erkek değildi
Hepsini erkek yapmışlar
Hoca kızmasa bari


Hayıııır!!

Scarlett ve Rhett
Roller hepten karıştı

Son provalar yapılırken

Her kes yerini alsın
Hoca kızmadı hatta arada güldüğünü gördüm
Geçen dönem gülmekten ölmüştük
Ama bu dönemkiler komik olmaktan çok intikam amaçlı
yaptıkları için biraz da onun gerginliği vardı
Yine de güldük geçtik
Dersten kalmasak bari

Benetton reklam işine girdim ben


Dışarısı yine aynen devam

Yolda tanıdık görmem
Geçenlerde çimlerde tanıştığım gruptan
Emre başımın etini yemişti sevenleri ayırdın diye
Yeni birini bulmuş hemen
Ama bu sefer olmuş
Allah mesut bahtiyar etsin

KUDT'deki Japon kızlar
Her tarafta tanıdık görünce etrafı gezmek daha bir keyifli oluyor
Öğrenci kulüpleri binası

Araba da mı var?


Mangal keyfine gel

Bilkent'ten benim gibi gelen arkadaşım Selcen'le yemek yerken
Aylar sonra ilk defa birbirimizi görmüş olmamız kampüsün
büyüklüğünü kanıtlar gibi
hehe
Yemekten sonra yolda başka KUDT üyeleri görmek
Bugün heryerdeler
Biraz sonra sahnede performansımız var izleyin dediler
Peki dedik
Diğerleri sahne sırasını beklerken

Sahnede hala başka bir grup var


Biz de hatıra fotoğrafı çekinelim

Kulübün kıdemli başkanıyla da fotoğraf çekinebildik sonunda

Break dance şubemiz

Dedeler ebeler de gelmiş şenliğe

Türk dondurmasını kim sevmez ki?

Sıra bizimkilere geliyor

Başkan sahneye çıkarken

Konuşmasını da yapsın


Diğerleri de gelsin
















Diğer üyeler sahnenin önünü doldurmuş hemen




Uygun adım marş


Biz de sadece izlemekle yetinmeyip resim de çekinelim


Bitti bile
Hadi dağılın




Şişme kaydırak bile var

Başka bir binada daha performans varmış
Oraya doğru yola çıktık bakalım

Onlar benden önce gelmişler bile

İlk defa sahne arkasında bir odaya girmiş bulundum

Neşeler yerinde








İlk grubu sahneye yollarken


Bir tek bunlar kaldı
Ben kaçsam iyi olur

Sahneye çıkmışlar bile






Geri dönüyoruz




Yollara bile poster yapıştırmışlar
Etkinlik yönü belirlemeyi abartmaca


Düdüklü mü o?




Bu iplerden her etkinlik olduğunda yerlere yapıştırıyorlar
Hala çok ilginç geliyor

Bina dışında bile güvenlik kamerası var

Metro istasyonuna geldik bile

Başlangıcı yapalım ki millet toplansın



Hoppidi hoppidi


Yeterince toplandık
Yeter


Başlayın bakalım




Girls' power















Başkan da araya reklam arası gibi girmiş

Burada kolbastıya geçtik

Diğer üyeler yerlere dizilmişler intizam içinde






Burada bireysel danslar başlıyordu
İlk kurban sahneye fırlatılırken


House şubemiz

Locking şubemiz

Hiphop
Tango yapıyormuş gibi çıkmışlar
Birbirlerini ikna ediyorlardı burada ilk kim çıksın diye

Klübün en iyi hiphopçılarından
Bu da hiphop ama tarzı biraz farklı
Super Junior'daki Donghae'ye benzetiyorum ben tarzını

Popping şubesinden bu da
Locking yine


Hoppalaaa


Bu da waacking şubesindeki tek erkek

Tavşan kaç tazı tut


BBoy
Sokak dansçıları şubesi




Vuuuu

Yerleri de bir güzel temizleyelim

Birazdan meditasyona başlıyoruz


Bir şeyler oluyor ama burada

Topaç koyduk bunun adını

Burada da Kim Yuna gibi salchow yaparken

BBoy
House

Popping bazen pooping diyesim geliyor da demiyorum
hehe




Dağılma vakti

Bi dağılamadık

Hava kararmış
Sahne önü dolmuş yine

Şenlik alanı gittikçe büyüyor mu ne?


Sahne arkası bir yerler

Bazı bölümler aynı tişörtleri giymiş
Kaybolmamak için herhalde

Her bölümün ya da kulübün kendi çadırı var
Yemek yapıp satıyorlar
Soju da var tabi

Ana meydan dışındaki yerler de dolmuş







Ortalıkta boş boş dolaşırken tanıdık Japonlar görmek
Beraber yurda dönelim bari
Velhasılı kelam, bugün KUDT'nin neden okulda bu kadar popüler olduklarını anlamış bulundum. Adamlar çalışıyorlarmış benim haberim yokmuş. Arada sırada uğrayıp toplantıların başından sonundan kaytarırsam göremem tabi. Bir de bunlar diğer günler de sürekli pratik yapmak için geliyorlarmış. İlk başta başlarken demişti zaten kulüpten olmayan Koreli arkadaşlarımın çoğu, bütün zamanını oraya harcamaya hazır ol diye. Ben de abartıyorlar herhalde diyordum. Meğer kendileri gece gündüz çalışıp bizi de gidici diye sallamıyorlarmış. Neyse ya böyle daha iyi. İsminden nemalanıyoruz biz de. 

Bu şenlikler tam şenlikmiş. İlk günlerden böyleyse bir hafta sonunda okul nasıl olur merak ediyorum. Bakalım bakalım.

4 yorum:

  1. Saadet abla haklısın gerçekten burdan yazılarının tamamını okumayıp sana mail atıyoruz az evvel bu yazıyı okumadan önce bende öyle yapmış bulundum. kusura bakma lütfen :) sabırsızlıktan sanırım :) - Damla -

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Damla,

      Durumu fark etmene sevindim. Meramımı anlatabildiysem ne mutlu.

      Maille sıralanan sorulara cevap vermediğimi bildiğine göre sorunun cevabını buradan vereyim o zaman:

      Türkiye'deki üniversitelerin değişim anlaşmalarının olduğu değişik ülkelerde okullar var. Bu, bölümden ziyade okulla alakalı bir durum. Herhangi bir üniversiteye başladığında, ikinci sınıfta okulunun değişim ofisiyle görüşmen gerekiyor. Bu benim bilebileceğim bir şey değil yani. Onlar sana ellerinden geldiğince yardımcı olurlar.

      Benim sana tavsiyem ise, bölüm ya da okul tercihini değişim imkanlarına göre yapmaman. Sonuçta okuduğumuz okul ve bölüm bir bakıma tüm hayatımızı etkileyebiliyor ve sırf bir ya da iki dönem Kore'de bulunmak için böylesine önemli bir kararın etkisini hiçe saymak sadece seni üzer. İstediğin ülkeye şu ya da bu şekilde gidersin ama sırf bunun için hayatına yön vermen kendine haksızlık etmen olur.

      Şimdilik derslerinde başarılar!

      Sil
  2. saadet ablacım ordaki türk arkadaşlarının da blogları var mı acaba?
    Tajip etmek isterim varsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore'de olanların yok diye biliyorum ama gitmek üzere olanlar açmışlar:

      http://zeynepkorede.blogspot.com/

      https://www.facebook.com/pages/Kore-G%C3%BCnl%C3%BCkleri/545293342171202

      Umarım devam ederler =)

      Sil