18 Mayıs 2012 Cuma

Sacma Kitap

Bugün yine sanet tartıştığımız klübün toplantısına giderken
Meydanın ortasında kalabalık var sanki

Oturak yerleri masa gibi düzenleyip etrafına dizilmişler
Şenlik hazırlılarının ilk aşaması olsa gerek
Yonsei'de de böyle oturuyorlardı çünkü

Klüp odasına öğrenciler yine bir ton abur cubur getirmişler
Tartışma sırasında yemek iyi oluyor

Kore'den yakında ayrılacağım için yanımda götüremeyeceğim
bütün kitaplarımı bu klübe hediye etmek istedim
Kitapların arasından bunu çıkarıp incelemeye başladılar
Nereden aldığımı sordular
Kampüste bir grup öğrenci verdi dedim
Çok güldüler

Gülmekten ne olduğun tam anlatamadılar ama
sanırım bir adam kendi dinini kurmuş
bu kitap da onun propogandasıymış
Çok ağır ve vaaz verir gibi bir dili varmış
Kitabın kendisinden çok, benim o kitabı saf saf önemli bir şey gibi algılamam komikmiş
Ben de kendime güldüm sonra
Bir daha ne olduğunu anlamadığım şeyleri kabul edersem iki olsun

Çöpe attık sonra kitabı
Grubun üyelerinden birinin getirdiği lokumu da yeyip bitidik

Duvara yazılmış yazıyı tercüme ederken


Topluluk ışıklanmış

Biz de yemek yemeye gidelim

Baya havalı görünüyor yalnız
Yakında bunlara daha fazlası eklenecekmiş
Hadi bakalım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder