10 Mayıs 2012 Perşembe

Tavuk Ayagi

Bu günkü öğle yemeğim
Kendi çapımda sundubu yapmaya çalıştım
Sonuç: felaket
Ama yenilebildiği sürece sorun yok

Yemek yediğim masada üstü kapalı tabak gördüm
Biri tavuk ayağı pişirmiş
Çinliler çok yiyormuş bunu
Teyzemin dediğine göre Türkiye'de de yiyenler varmış
Ben kendi çakma sundubuma şükretmekle yetineyim şimdilik

Sokakta satılan cips ve yemişler

Anam'a doğru yürürken

En sevdiğim yer

Bu sefer hindistan cevizli bubble tea aldım
Arkadaşım da yasemin çaylı aldı ama onunkini beğenmedik
İçinde süt olan meyveli bubble tea'ler daha güzel
Bu arada bubble tea'ya bizde "inci çayı" deniliyormuş
Anlamını karşılamasa da uygun bence
Boncuk çayı olsun derdim bana sorsalardı
hehe

Sonra ikimiz birlikte KUDT tayfasının toplu yemek yediği yere uğradık

Onlar yemişler de muhabbete dalmışlar bile

Yeni gelenler de varmış
Öğrenci klüplerinin  toplu yemek yemek için lokanta kapatması yaygınmış


Öğrenci gruplarını toplu yemeğe gitmesinin yanında kaynaşmak adına sevdiğim özelliklerinden biri de siparişlerin ayrı ayrı değil de önceden toplu olarak verilip hazırlanması. Sonra da masrafı bölüşmeleri. Bu kısım benim için sorunlu olsa da (her şeyi yiyemiyorum malum) ben genellikle evde ya da başka yerde yeyip daha sonra muhabbete katılıyorum. Herkesin kendine ait yemeği olmadığından da sürekli masa değiştirmek teşvik ediliyor. Bu şekilde herkes herkesle yakından tanışmış oluyor. Ben bu süre zarfında üç masa değiştirdim. Değiştirdiğim her masada masa değiştirenler de olunca baya bir kişiyle tanışmış oldum. Yukarıdaki resimdeki muhabbet konusu da Kore'deki estetik ameliyatlarıydı. Sağdaki eleman göz kapağı ameliyatı olmuş, diğerleri de onunla şakalaşıyordu. Erkek adam estetik yaptırır mı konusu onlarda da yaygınmış. Sonra onun estetikten sonra aralarına geri döndüğü gün verdikleri tepkilerin taklidini yaptılar. O sırada ona gülüyorduk. Yazık ya dalga geçmeyin felan dedim, başka bir üye beni destekledi. Kendisi de kaşlarını çizdirmiş dövme yaptırarak. Bunlar normal şeyler dedi. Ben de başka masaya doğru yol aldım.

Gitme vakti
Saçları mormuş meğersem
Ben sadece kızların kısa saplı çanta taşıdığını bilirdim dedim
Çantasının içini gösterdi
Sadece telefon ve cüzdan vardı
Şaşırdım
Bizdeki gibi olur olmaz bir ton malzeme bekliyordum

Artistik pozlar vermece



Evlere dağılma vakti

7 yorum:

  1. Sevimli insanlar bu koreliler yaa, ama yedikleri hiç sevimli değil. Ya koskoca tavuk dururken, insan bacağını niye yesin ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatmaa,sana kesinlikle katılıyorum.Ben de aynı şeyi düşünmüştüm :)

      Sil
    2. Tavuk ayağını yiyenler Çinliler. Çin çok büyük bir ülke olduğu için bazı yörelerinde ilginç şeyler yiyebiliyorlar. Korelileri yerken ya da pişirirken hiç görmedim =)

      Sil
    3. koreliler de yiyorlar hehe :) ben de baya iğrendim başta ama annem eskiden köylerinde yiyenlerin olduğunu söyledi. aslında o kadar da iğrenç değil yaa domuz bağırsağını bütün olarak pişirip yemekten daha iyi :D

      Sil
  2. Goz kapağı amelıyatı yaptıran da goz yuvalamıs hafıften Turklesmıs =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu fark etmemiştim. Benzemiş hakikaten de =)

      Sil
  3. Saadet abla bu değişimi biraz anlatır mısın hani Bilkent'te okuyup değişimi öğrenince oraya gitmen. Nasıl oluyor ?

    YanıtlaSil