3 Haziran 2012 Pazar

Doner yapma

Her pazar çalışmaya gittiğim müzedekiler bugün merkezin uzağında bir etkiliğe katılacaklarını söylediler. Müze kapalı olacağından benim de oraya gitmem gerekiyormuş. Festivallere alışık olduğumdan hiç geri çevirmedim. Nereye derseniz oraya gelirim dedim:


Metro içi çarşısına çıktık yine



Buluşma noktasına geldim
Bekleyelim bakalım










Bunları yol kenarındaki evler
araba gürültüsünden etkilenmesinler
diye yapmışlar


Gişelere geldik



Standımızı kurmaya başlayalım


Ne ki bu?

İpmiş


Minik sürücü








Dansöz ekibi
Mezdeke oynadılar resmen

Kore Yeniçerilerinin gösterisi


Döner yapmaca



İlk dönerimi de kestim
Vatana millete hayırlı olsun


Geleneksel kıyafet sergilemece

Ortalarda dolaşırken kadının biri beni durdurdu
Nerelisin dedi
Türküm deyince bu sayfayı açtı

Her sayfada farklı bir dil varmış

İlk defa bir Yehova Şahidi'yle tanıştım
Hem de Koreli
Misyonerlikte son nokta

Bu da kitap

Lavaş yerine bunu kullanıyoruz

 Birisi diğer stantları dolaşmış

Ben de dolaşayım bakalım

Mandular

Malezya eriştesine benziyor sanki


Bu ekmekten daha önce denemiştim
Türki bir ülkeden
Çok ağır (fiziksel olarak)
Ama lezzetli




İlginç bir şeyler








Boyama standı da varmış



Döndüm kürkçü dükkanıma

Ekmeği denemece
Ekmek
Kore'de olunca kıymete biniyor



Ortalarda dolanan palyaçoyla resim çekinmece
Benim telefonum seninkinden daha iyi dedi
İngilizce söyleyebildiği tek şey buydu
Ona da şükür






Elma şekline getirilmiş balon
Alttan bağlamışlar herhalde

Gitme vakti

Beni burada bıraktılar
Metroyu bulduktan sonra eve dönmekten kolay bir şey yok



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder