21 Haziran 2012 Perşembe

Hello Kitty Kafe

Öğle yemeği menümüzde yumurta var
Evet o kocaman şey yumurtaymış
Et yemiyorum deyince bunu tavsiye ettiler
Daha önce de denemiştim sanki
Tadı fena değil

Polis arkadaşımla da vedalaşayım
Yabancılar şubesinde çalıştığı için bilgi alışverişinde de bulunduk

Başka bir arkadaşımla buluşmak üzere yola çıkalım

O gelmeden etrafı gezmece
İlk durağımız çoraplar









Hongik Üniversitesi binasının yanından geçmezsek olmaz

Buraya bir arkadaşım getirmişti
O zaman kağalıydı
Şimdi de kapalı
Tam benlik bir yermiş
Ama göremedik bir türlü

Örme çantalar


Kendi biblonu kendin yap dükkanı

Hızlarını alamayıp şişelere dadanmışlar


Sokak aralarına da girelim



Boş boş dolanmaya devam


Kendi duvarını kendin boya yerleri bunlar da herhalde

İlginç kaseli lokanta

Buradan elbise aldım

Kafesli restoran

AVM buldum
Uzun zamandır görmemiştim böyle yapılar
Coex dışında tabi
Orayı da AVM'den saymıyorum zaten









Bu çantayı daha önce de görmüştüm
Pahalı diye almamıştım
İçinde kalmıştı
Yine alamadım
İçimde kaldı yine







Uyurken kafası düşen bebek
Kafasını düzeltince annesiyle muhabbet ettik biraz

Tombik

Arkadaşımla buluştum sonunda
Gideceğimiz yeri haritadan da kontrol edelim

Yola koyulduk bakalım
Çok yanlış gidiyormuşuz gibi bir his var içimde


Buradan girsek?


Yanlış gelmişiz

Geri döndük


Burası Hello Kitty Cafe'ye hiç benzemiyor









Uzun süren yürüyüşün ardından kafe göründü








Annesi hediye göndermiş

Geleneksel bardak altlığı almış bana
Geçen sefer geleneksel yemekler yapmıştı
Geleneksel kafeye götürmüştü
Koreli annem oldu bile
İçeceklerimiz hazır

Almaya gitti


Tuvaletleri bile hellolu





Karadut çıkmış onu gösterirken
Kore'de olduğunu bilmiyordum
Varmış meğer
Pahalıymış ama

Hatıra fotoğrafımızı da çekinelim

Arapça çalışalım biraz
Beni geçecek sanki yakında
Okuduğu bölüm sonuçta
Gerçi ben de çalışmaya çalışmaya unuttum baya
Ahşap oymalı topuk




Şirin çorap

Burayı çok duydum ama hiç girmedim
Kore'ye gelip içeride fotoğraf çekinmeyeni yabancıdan saymıyorlarmış


Bunları aldım küçük bir dükkandan
Sezon sonuydu herhalde
Çok ucuzdu


















Işıklı kalem




Termos montu
Üşümesin termoscuklar








İlginç bir dekorasyon

Makyajı binaya yapmışlar resmen

Too cool for school

İçi

Uzaylı zekiye yoyoları bile var
Ben küçükken bizim de vardı
Kırılmıştı sonra

Yeni aldığım telefon kabını deneyeyim






Hongik Üniversitesi girişi yine göründü












Ben bunu on kat daha ucuza aldım
hehe






Domuz mumbar

Akşam yemeği için buraya geldik



Tako deneyelim

Menümüz de geldi


Çok acı ama



Suyu bitirdik neredeyse


Aylardır kullanmamaktan küf tutan Citi Bank kartıma bir bakayım


Metronun kalabalık zamanına denk geldik


Eve dönüş


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder