4 Haziran 2012 Pazartesi

Kampuste resim sergisi

Geçenlerde dönem başında alıp sınıftakileri yeteneklerini görünce korkup bıraktığım resim dersinden Koreli bir arkadaşı yurda yemeğe davet etmiştim. Korelilerdeki yemeği karşılıksız bırakmama adetini bildiğimden illa ben de seni yemeğe götüreceğim demesine karşı çıkmamıştım.  Anam'da, okulun yakınlarındaki uğrak mekanlarından birine gidelim dedi. Tabi ne yiyebilirim ne yiyemem diye uzun uzun sorduktan sonra. Sorun yok her yerde kendime yiyecek bir şey bulurum ben dedim. İlk başlarda ben et yemiyorum diye telaş yapıyorlardı ama artık onlar da alıştı sanırım. Gerçi ben de Kore'ye ilk geldiğimde zorlanırım diye düşünmüştüm ama vejateryan takılmak Kore'de Türkiye'ye göre daha kolay gibi sanki. Öyle işte.

Yolda tanıdıklarla karşılaşmaca


Koreli arkadaşımla buluşup
buraya geldik
Basit bir yer ama yemekleri çok güzel dediler
Pilavımız bitti yenisinin pişmesi biraz sürer dediler
Başka yere gittik

Buraya geldik

Acumma dev pilav makinesiyle


Çorba

Bibimbap

Arkadaşı Kanada'dan gelmiş


Su eriştesi


Bibimbap
Karışınca böyle oluyor

Televizyondaki kıza benziyorsun dedim
Utandı

Makasla kimçi keselim

Süsler süsler

Soframıza son bir bakış

Bunu verdi bana
El broşürü katlamada son nokta

Meydanda yine bir hareketlilik var
Parmağım da olaya müdahil olmasa iyiymiş


Yine tanıdık birileriyle karşılaşmaca
Resim sergisini arkadaşlarıyla beraber açmışlar
Güzel sanatlar öğrencisi olunca
sergileyebilecek bir şeyler bulabiliniyor tabi












Kan ver güçlen

Etude House
Buranın dükkanı çok şeker
İndirimden iki tane güneş kremi aldım
Kokuları da çok güzel


Kore suyu

Akraba çıktı

Akşam yemeği için de ACC'den arkadaşıma sözüm vardı. Amerika'dan babasının arkadaşının kızı gelmiş onu gezdiriyormuş. Sen de bize katılır mısın dedi. Olur dedim:


Hint restoranına geldik

Köriler köriler

Amerikalı Koreliler Koreli Korelilere göre daha konuşkan
Test edilip onaylanıyor her seferinde

Hint lambası


O kadar Amerikalardan gelmiş
Bubble tea içmeden gitmesin dedim

Çeşit çok olunca
Her seferinde farklı birini deniyorum

Bu sefer yabanmersinlisini denedim
En güzeli orijinali, siz ondan alın dedim

Yolda başka arkadaşlarla karşılaşınca

Bizimki origamide level atlamış
Benim için yaptığı da güzeldi ama

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder