22 Haziran 2012 Cuma

Samcheong-Dong Bukchon

Yine birileriyle vedalaşmak için yollara düştüm

Vardığım istasyonda hareketlilik varmış

Layla göründü

Bana hediye almış


Seul'ün geleneksel mahallesine gittin mi dedi
Gitmedim dedim
Nasıl gitmezmişim
Kore'den ayrılmadan orayı görmen lazım dedi

Değişik yerler görecekmişiz
Ara sokaklardan da geçelim

Ama önce yemek yememiz lazım
Malum enerjiye ihtiyacı olan varlıklarız





Adını bulduk yolda





Buraya geldik

Kore yemekleri güzel yapılıyormuş burada

Pencereden manzaramız

Menü de geldi


Olmazsa olmazlar da yerini aldı


Bibimbap
Diğerlerinden daha bir geleneksel sanki

Yiyelim şenlenelim

Vitrindeki plastik yemekler


Mahalle turumuza başlayabiliriz artık




Bir tane bahçe kapısından içeri girdik
Ev olma ihtimali yüksek

Bahçesi çok güzel

İzinsiz girdik ama biraz oturduk burada
Bana eskiden izlediğim "Fruits Basket" adlı animeyi hatırlattı
Onlarında evleri böyleydi
Çok garip bir duygu
Nostaljiyle gerçek birbirine karıştı
Tam da olmak istediğim yer gibi






Garaj kapısındaki yansımamızı da çekelim






Koreni Dar Sokaklarına Hoşgeldiniz!
Diyor bence







Bizim köyde de vardı bu kapılardan

Bizimkilerin çatısı yoktu ama



Dantelci








Turist yerine düştük sanki




















Hatıra fotoğrafımızı da çekinelim

Yürüyüşe devam




Buralar da bana "Boş Ev" filmini hatırlattı
Defalarca izlemiştim o filmi
Hatta Kore'yi Japonya'nın yanındaki ülke diye tanıdığım zamanlar bile
Alt yazısız izleyebildiğim tek Korece film



















Bunlardan dağıtılıyordu

Birden fazla alalım
Lazım olur belki








Burayı seviyormuş
Ama ürünleri çok pahalıymış








Buraya geldik kahve içmeye

Çok meşhurmuş burası
Neden bilemedim

Peçeteye yazı yazmaca
Hatıra olarak
Bunları da biriktiriyorum

Gizlice fotoğrafımı çekmiş

Daha önce de çekmiş hiç fark etmemişim


Sevdiğim bahçeli evdeki halim böyle görünüyormuş meğersem
Ben ne duygular içindeydim halbüsü o an




Plastik yemekler

Çift bunlar da
Şortları da aynıdır kesin
Ama kızınki görünmüyor














Barbie
Babi deniliyormuş
Güldüm


Füze olaylarında varılan son nokta
Kuzey kore saldırmıyor bari biz yapalım demiş olabilirler












Yelpaze sergisi

Oradaki yaşlı dede ve nineler yapıyorlardı bunları
Yardım kuruluşuymuş
Geliri bağışlanacakmış



Layla'nın hediyesi


Artık Kore yelpazem de var








İlginç kafe




Çekim varmış














Çatıda bir şeyler oluyor


Ne ki bu?

Hehe










Bunlar çifte pek benzemiyorlar
Okul üniforması olsa gerek



Bursa kumaş pazarı



Tapınakçı






Yürüye yürüye asıl Seul'e vardık


Artık nerede olduğumuzu biliyorum










Cheonggyecheon Çayı
















Bundan da aldık
Çok meşhurmuş
Hiç yemememe şaşırdı





Anam'a dönme vakti geldi



Japon arkadaşım Moe arkadaşlarıyla veda yemeği yiyecekmiş
Sen de gel dedi
Çok kalamadım
Ama vedalaştık

Size afiyet olsun

Ben de başka bir arkadaşımla buluşmak için Hint Restoranına geldim

Onunla da vedalaşalım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder