7 Haziran 2012 Perşembe

Sirin Bebek

Sınıftakilerle son defa beraber Bubble Tea içmece

Yolda yürürken sevimli bir bebekle tanışmaca

Annesi Filipinliymiş
Sevimli Canavarlar'daki kızın canlı versiyonu gibiydi
Şeker şey


Dönem başında bahsetmiştim belki hatırlarsınız. Öğrenci kulüplerinin stantlarını dolaşırken her bulduğum yere kaydoluyordum, sonra akşam Art Critique Club'dan (ACC) biri beni aradı illa bizim kulüp toplantımıza katıl dedi diye. Sonradan öğrenmiştim aslında beni arayanın Ajou Üniversitesi'nden arkadaşını ziyarete gelen alakasız biri olduğunu. Daha sonra Kakao'dan haberleşmeye devam etmiştik ama hiç karşılaşmamıştık. Bugün Kore Üniversitesi'ne arkadaşını ziyarete gelmiş. Görüşelim dedik. Türkiye'yi sevdiğini biliyordum da bu kadar fanatik olduğunu bilmiyordum. İstanbul'a çok kez gitmiş. Koyu bir Fenerbahçe taraftarı. Maçlarında da bulunmuş. Türkçe de öğrenmiş biraz.

Sağdaki bizim ACC'den felsefecimiz
Soldaki de onun arkadaşı
Sonunda tanışabildiğimize memnun olduk

Dişini kırınca uçak param tedavi masrafından ucuz
diye Tayvan'a giden arkadaşıma ısmarladığım
tapiokalar
İyice kaynatınca jele dönüşüyor ama saatlerce kaynatman gerekiyor dedi

Bu aralar bir şeyler peşindeyim
Birisine sürpriz yapmayı düşünüyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder