8 Haziran 2012 Cuma

Tapioka

Tayvan'dan gelen Tapiokaları demene zamanı
İlk soğuk suya attım asprin gibi dağıldı
Kaynar suya atınca top top kaldı

İyice kaynayan tapioka
Jel halini alıyor

Sıra sütlü çay yapmaya geldi
Aylardır müptelası olduğum bubble tea'yi yurtta yapabilmiş olmanın mutluluğuyla internet aleminde dolaşmaya başladım. Dinlerdeki mucizesimsi garip olaylardan bahsederken Hinduistlerin mucize olduğuna inandığı bi olaydan bahsediyordu. 95 senesinde bir Hinduist tapınağında tanrıların süt içtiklerini fark etmişler. Malum inek Hindular için saygıdeğer bir hayvan ve sütü de kıymetli. Nasıl fark etmişler bilmiyorum ama büyük küçük bütün tanrılar sütü lıkır lıkır içmişler. Sonra bu bir günde dünyaya yayılmış ve bütün tapınaklarda aynısı olmuş. Millet dolup taşmış bu mucizeyi görmek için ama ertesi gün mucize bitmiş. Ben de hemen aradım "idols drinking milk diye"


İlginç bir şeyler oluyor

İçti bile
Sütlü çay
Aklıma karpuz kabuğu düşürmece


Arkamı dönünce oda arkadaşımın tanrılarıyla göz göze geldim
Elim titreyerek kaşığı uzattım ama
elimin titreme nedeni içme ihtimali mi
yoksa oda arkadaşımın çat kapı girme ihtimali mi bilemedim
İçmedi zaten
Oda arkadaşım da girmedi
İçseydi napardım çok merak ediyorum

Yazı yazdırmacaya devam

Akşam yemeği yine komşudan

Defterime bir şey çizer misin dedim
Ceylan çizdi

Sonra kağıda da bunu çizmeye başladı


Benmişim bu meğersem

Maharetli birileri simit yapmış akşam çayı için

Kampüste yine akşam yürüyüşü
Çelenk dünyanın her yerinde aynı çelenk
Çiçekleri duruyor ama

Rektörlük binası önünde parlayan çadır
Protesto için günlerdir burada yatıp kalkıyorlar

Filelerle gerilmiş kayalar
Düşmezdi ki zaten onlar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder